ריטיינר

הגמישות והנזילות הטכנולוגיות של השנים האחרונות הולידו צרכים רבים בעולם המחשוב, הן מבחינת הטרמינולוגיה שלו והן מבחינת היישום בפועל. אם ניקח את הגישה מרחוק, כדוגמה, היא הולידה את אפשרות העבודה מהבית ומהשטח, כמו גם את אפשרות ההשתלטות מרחוק (המנוצלת הן למטרות טובות כמו תמיכה מקצועית, והן למטרות טובות פחות כפריצה למחשבים). כתוצאה מכך, נולד צורך שימצב את הארגונים באופן שלא יהיו חשופים, ולו לרגע, לסיכוני האבטחה ולחוסר בעדכון. גיבושה של שיטת העבודה ריטיינר מחשוב היה רק הצעד הטבעי הבא, כשהארגונים ניצבו בפני אתגרים אשר, באופן הגיוני לגמרי, היו גדולים עליהם בכמה מידות.

מדוע ריטיינר מחשוב משתלם לארגון?

ריטיינר מחשוב, בניגוד לתשלום על פי קריאה, מעניק לארגון מסגרת עבודה מסודרת וקבועה, שבתוכה הוא מתפקד. מסגרת זו מעוגנת וקבועה בחוזה שירות, המפרט את כל התנאים והנתונים, אשר בצורות עבודה / שירות אחרות עלולים להיות נתונים לשיקולים רגעיים נקודתיים של זמינות חברת ה-IT וכן הלאה. לדוגמה, אם אתם בעליו של עסק קטן בעל מספר מצומצם של מחשבים, יתכן שגיליתם, שכאשר אתם זקוקים לשירות במסגרת תשלום על פי קריאה, חברות אחרות גדולות יותר עוקפות אתכם בתור ומקבלות שירות מהיר יותר. זה אמנם הגיוני ומשתלם מבחינת האינטרסים של החברה נותנת השירות, אבל אתכם זה לא ממש מעניין, כי העסק שלכם מושבת לחצי יום עבודה.

כיצד ריטיינר מחשוב מבטיח לכם שקט נפשי?

בעוד שבשיטת התשלום על פי קריאה, טווח זמני התגובה והטיפול עלול להשתנות מיום ליום וממקרה למקרה, חוזה ריטיינר מחשוב מפרט בדיוק תוך כמה זמן יטופל המקרה, באיזה אמצעים, מה כלול בתשלום ומה אינו כלול בו, וכל אותם הדברים שכשאתם מפעילים גוף עסקי, חשוב לכם לדעת אותם מראש, ורצוי זמן רב ככל האפשר, על מנת שתוכלו להיערך להם. גם התשלום עבור השירות מאפשר לכם לשלב אותו בתקציב השנתי שלכם באופן מסודר. אתם יודעים שאתם משלמים X ₪ בחודש מראש, וזה מבטיח לכם את השקט הנפשי של חיפוש פתרונות בכל פעם מחדש, וגם את המשא והמתן המתיש שעלול להתנהל בכל פעם מול נותן שירות אחר.

כשמדובר במערכות מידע קריטיות לארגון, כאלו המבוססות על שרת אחד או יותר, זהו מצב המחייב בקרה ניטור וזמינות צוות . המצב דורש סמכות מקצועית האחראית על ביצועים ותפוקה מכסימליים מהמערכות הארגוניות בכל שעה ויום בשבוע,אותה הסמכות דואגת לתקינות שוטפת. רק דרך המניעה להבדיל מדרך התגובה ( המכונה גם "כיבוי השריפות") ניתן לשמר קצב עבודה גבוה למשך קבוע של זמן ותקופות. צוות מיומן בצד תחנות הקצה והשרתים יידע להחזיק את המערכות של המשתמש בשירות חם וביתי . לכל משתמשי לקוחות הריטיינר  כל סוג של קריאה נרשמת , ומטופלת לפי הליך קבוע ומוסדר. ההסכם הינו רב שימושי ולא מוקצה לפעילות מסויימת או טווח ידע יחיד , ההסכם מכסה את כל הפעילות הנדרשת בארגונך ללא הפרדת מחירים,מסוגי הידע, סוגי טכנאים או מהנדסים או דרגתם, מחיר אחד ל ה כ ל ! התמיכה כוללת בראש ובראשונה מערכות קצה של מיקרוסופט : אופיס , חלונות 7 ,אאוטלוק , כשצוותי המוקד מפעילים שליטה מרחוק איכותית בשניות על כל יחידה מנוהלת ומחשב בארגון.

רוב לקוחות Elpc Networks בוחרים במסלול שירות בתשלום חודשי קבוע (ריטיינר). המסלול הזה מאפשר לכם ליהנות משקט מלא בכל הקשור לתפעול מערכות המידע. במסלול ריטיינר אנחנו לוקחים אחריות כוללת על תפעול המחשבים בארגון, כאשר הצוות שלנו מטפלים בכל תקלה בהתאם להסכם השירות שנקבע. המסלול כולל תמיכה בכל השרתים כולל תחזוקה וגיבוי, ניטור מרוחק יומיומי של המערכות לצורך איתור תקלות ותמיכה בכל העובדים בעסק שלכם. באמצעות מסלול השירות הזה אתם יכולים לקבל את כל הפתרונות הדרושים לכם לתפעול יומיומי, עם שמירה מלאה על מסגרת תקציב חודשית ידועה, בלי הפתעות ובלי תוספות.