נתקלים בבעיות ב-One Drive for business?
אז מה שקרה כאן הוא למעשה נורא פשוט,
היה לכם אופיס 2013 או 2016, עשיתם סנכרון לOne Drive הכל עבד חלק.
אך ברגע ששדרגתם לאופיס 2016, השיירפוינט השתלט על ה-One Drive והתחיל לעשות צרות.
לחזור אחורה? אי אפשר כי הגרסא האחרונה בOFFICE 365 היא של 2016 !!!
אז מה עושים…???
הפעולות הנ"ל נחוצות רק לאילו שמתשמשים בגרסאת BUSINESS וחווה בעיות סנכרון.
1. גיבוי, כי לא מתחילים עבודה ללא גיבוי.
2. קליק ימני על האייקון של וואן-דרייב בשורת המשימות ולחיצה על הפסק סנכרון.
3. נכנסים לקישור הבא ומורידים את הגרסא החדשה של ONE DRIVE שכוללת בתוכה חיבור למודול עסקי.
https://support.office.com/en-us/article/Get-started-with-the-OneDrive-for-Business-Next-Generation-Sync-Client-in-Windows-615391c4-2bd3-4aae-a42a-858262e42a49?ui=en-US&rs=en-US&ad=US
ומתחילים בתהליך של כ-5 דק' בדיוק כפי שרשום במדריך הבא! אבל,תתחילו מ- Method 1
https://support.office.com/en-us/article/Get-started-with-the-OneDrive-for-Business-Next-Generation-Sync-Client-in-Windows-615391c4-2bd3-4aae-a42a-858262e42a49?ui=en-US&rs=en-US&ad=US
עכשיו כל מה שנותר לעשות הוא להעתיק לתקייה החדשה את הרבצים שלכם והרי לכם הגרסא החדשה
מוכנה לפעולה. ( את האמת, לנו בינתיים זה עובד מצויין !!! )
הצלחתם? תגידו תודה ותעבירו הלאה את המדריך,
צריכים עזרה? מוזמנים לפנות אלינו !