IT Services ELPC

שירותי Help Desk: שיפור תמיכת הלקוחות ופתרון בעיות טכניות

כל ארגון ובית עסק המשתמש במערך ממוחשב כיום מכיר ויודע שתקלות הן דבר שכיח שקורה מעת לעת וזה חלק בלתי נפרד מניהול שוטף משרדי. כאשר יש תקלה זו או אחרת, חשוב מאד לקבל מענה מיידי, ואם צריך גם בתמיכה מרחוק במידת הצורך, או טכנאי שיגיע עד למקום. תקלות אלו יכולות לעלות לא רק בזמן יקר, אלא גם בכסף ובאיבוד לקוחות אם הן אינן מטופלות כראוי, וכאן נכנס לתמונה ניהול מחשוב לעסקים ושירותי IT שיכול לחסוך לכם זמן יקר, וגם כסף. 

שירותי help desk – מהם?

לא אחת נשאלת השאלה מהם שירותי help desk ואיך הם באים לידי ביטוי בהעלאת תפוקת הארגון או בית העסק. חשוב אם כן להכיר, שירות זה הוא חלק בלתי נפרד משירות מחשוב עסקי שניתן גם מרחוק כדי לפתור סוגים שונים של תקלות טכניות בתפעול מערך המחשוב בכל חברה. היתרון האדיר במקרה זה הוא כמובן ההשתלטות מרחוק על כל המערך הטכנולוגי, ובכך למעשה מעניקים פתרון תקלות באופן מהיר ללא התעסקות מיותרת בזמן הגעה, שיחות מקדימות ועוד. 

מהם היתרונות בשירות מסוג זה?

ההחלטה לשכור שירותי help desk מביאה עמה יתרונות רבים. כפי שכבר ציינו, השליטה מרחוק על המערך הממוחשב ללא ספק מביאה עמה שינוי משמעותי. אנשי המקצוע בתמיכה מטפלים בכל תקלה, ולעיתים אפילו לא צריכים לשוחח שיחה מקדימה עם העובדים לשם כך. היתרונות הבאים מגיעים בעקבות הפתרון המשמעותי הזה:

  • עבודה שוטפת רציפה יעילה יותר
  • תחזוקה שוטפת מרחוק של המערך הטכנולוגי
  • אבטחת מידע גבוהה בהתאמה אישית לצרכי העסק
  • חיסכון בזמן ובעלויות
  • מערך שירותי IT לעסקים מכל הסוגים, הגדלים ומכל מגזר בתעשייה

האם שירות זה מתאים לכל חברה וארגון?

כיום כל בית עסק או ארגון יכול ליהנות משירות שכולל שירותי מחשוב עסקיים וחדשניים. לא משנה מה גודל בית העסק, ולא משנה מה עיסוקו, הוא יכול להסתייע בשירות זה ולקבל את הכלים החדשניים ביותר לתפוקת עבודה גבוהה יותר, ומאורגנת יותר. 

חשוב לזכור, שירותי מחשוב כוללים מגוון של שירותים וכאשר אתם שוכרים שירות זה דעו כי אתם מקבלים גם מערך אבטחה גבוה מאד שמביא בעצם לביטחון אדיר בכל מה שקשור לחומרים רגישים של הארגון. ELPC Ltd היא מהחברות המובילות בישראל בתחום האבטחה ומעניקה שירותי IT לעסקים רבים ומאות חברות וארגונים בישראל תוך מתן שירות אדיב, סבלני ולצד מקצועיות ברמה גבוהה. כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.

5/5 - (1 vote)

שתפו פוסט זה

ELPC דואגים לנגישות